Rimmel London

Kada su Eugene Rimmel i njegov otac osnovali kuću Rimmel 1834. godine, ljepota je bila drugačija igra. Parfemi su se zvali ocat, maskara se radila sa živom, a marketing je značio štand na sajmu. Do trenutka kada je Eugene umro 1890. godine, Rimmel je bio rječnička definicija maskare diljem svijeta, bio je pionir higijenskih proizvoda i kozmetike i pretvorio ljepotu u umjetnost.

Upravo je ta stalna potreba za pomicanjem granica koja je pokretala brend sljedećih stotinu godina, koja nas je tjerala da inoviramo kako bismo preoblikovali konvencije, stvorili novi izgled, kako bismo vam dali alate za istraživanje novih verzija vašeg izgleda. Strast koju imaju iznutra je da je nosite vani. Oni/nisu tu da definiraju vaš izgled. Oni inoviraju kako bi vas odveli tamo. Svaka nijansa, tekstura i potez očiju izazivaju vas da pronađete svoje granice ljepote. Zatim zakoračite dalje od njih.

U poslu samoizražavanja bave se od 1834. godine. London je postao naše igralište. Savršen spoj. London postavlja vlastita pravila. Vlastite boje. Spušta se.

Savršen spoj. London postavlja vlastita pravila. Vlastite boje. Spušta se. I prljavo. Ali čini to uz mig i osmijeh.

U Rimmel Londonu vjeruju da bi svatko trebao biti u mogućnosti eksperimentirati i izraziti se šminkom i biti ono što je, bez straha od osude, kritike ili srama. Zato su naručili globalnu studiju kako bi razumjeli problem i udružili se sa Zakladom Cybersmile, kako bi proširili svijest i suprotstavili se internetskom zlostavljanju ljepote.