About background 2

Najčešća pitanja i pomoć

Trebaš pomoć? Pronađi odgovore na najčešća pitanja i nastavi s bezbrižnom kupnjom.

Kategorije pitanja
Najčešća pitanja
Želim otkazati narudžbu
Ako nam pišete na info mail da otkažemo narudžbu, može se dogoditi da narudžba ne bude otkazana na vrijeme, pa je potrebno slijediti donji postupak.

Koristite poveznicu za uređivanje narudžbe da biste otkazali narudžbu. Poveznici možete pristupiti na sljedeća dva načina:

1. Otvorite e-poruku s potvrdom koju smo vam poslali nakon narudžbe. Dobili ste je na adresu e-pošte koju ste naveli u svojoj narudžbi. U ovom e-mailu pronađite vezu s ključnom riječi "KLIK" i kliknite na nju.



Ili
2. Kliknite sljedeću poveznicu: KLIK i unesite e-mail adresu s kojom ste poslali narudžbu i broj narudžbe koju želite otkazati. Kod za prijavu poslat će se na telefonski broj koji ste unijeli prilikom narudžbe. Unesite
ga u polje "Kod za prijavu".

Da biste otkazali narudžbu, kliknite "Uredi narudžbu", a zatim odaberite "Otkaži narudžbu".



Ako je u trenutku zahtjeva vaš paket već u procesu pakiranja i otpreme, nažalost promjene više ne mogu biti uzete u obzir.
Gdje je moj paket?
Želim vratiti proizvod. Kako to mogu učiniti?
Kako mogu kupiti proizvode u vašoj internetskoj trgovini?
Kako mogu platiti narudžbu?
Jesu li su proizvodi koje prodajete na vašoj web stranici originalni?
Kako vas mogu kontaktirati?